enzosmamma.blogg.se

Helgen

Publicerad 2013-06-09 18:49:57 i En vanlig dag,

I helgen har jag och Enzo varit hos mina föräldrar. Dom var till Finland för att ställa ut en vovve medan jag och Enzo var ansvariga för deras andra tre hundar. Vi har haft en riktigt trevlig helg. Lugnt och mysigt med många promenader.
 
Det här är Fonzie (den svarta) och Armani. Båda ville gärna vara med på bild. Armani är helt tokig i Enzo. Han skyddar honom i vått och torrt.
 
Det här är Prinze och han är äldst. Mina föräldrar har 4 Shih Tzu.
 
I lördags var ju Enzo tvungen att snygga till sig lite. Han tog på sig nya skjortan från Polarn o. Pyret. När det är prinsessbröllop kan man ju inte klä sig hur som helt. Att det sedan råkade bli mjukisbyxor till skjortan bryr vi oss inte om. Kläderna måste ju vara lite lekvänliga också.
 
Jag har velat testa någon av dom nya magnumglassarna i flera veckor och äntligen blev det av.
 
Jag valde den som heter First kiss. Så här står det på GB:s hemsida om glassen: "Glass med smak av Créme Brûlée, bitar av karamelliserat socker samt ett överdrag av mjölkchoklad." Precis en glass i min smak. Helt underbar!
 
Hoppas att ni också har haft en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

I november 2012 föddes min son Enzo. Att bli förälder trodde jag aldrig kunde vara så roligt, underbart och alldeles superjobbigt. Här kommer jag skriva om mitt liv som mamma med extrem åldersnoja som försöker ta sig fram bland bebisdregel, oändliga högar av tvätt och nya erfarenheter. Jag och Enzo har bara varandra så vi försöker klara vardagen så gott vi kan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela