enzosmamma.blogg.se

En bra tisdag

Publicerad 2013-06-18 09:51:02 i En vanlig dag,

Det går åt rätt håll det här! *glädjeskutt* 
 
Vågen är på min sida. Siffrorna visar bara mindre och mindre. Fortfarande har jag en lång väg kvar till mitt mål, men idag har jag lite "jag kan"-känsla i hela kroppen.
 
Om ca två timmar ska Enzo sova i vagnen och jag ska ge mig ut och springa. Hoppas, hoppas det inte börjar regna lika mycket som igår. Bäst att ta med vagnens regnskydd ifall att. Idag är enda dagen den här veckan som vi inte har något viktigt att göra, så vi ska bara vara hemma och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

I november 2012 föddes min son Enzo. Att bli förälder trodde jag aldrig kunde vara så roligt, underbart och alldeles superjobbigt. Här kommer jag skriva om mitt liv som mamma med extrem åldersnoja som försöker ta sig fram bland bebisdregel, oändliga högar av tvätt och nya erfarenheter. Jag och Enzo har bara varandra så vi försöker klara vardagen så gott vi kan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela